Translate

dinsdag 18 juni 2013

Weer terug


Bonjour,
Zoals Sabine schreef, ben ik even naar Nederland in de buurt van Heemskerk/Wijk aan Zee geweest. Zoals altijd neem ik de verkeerde kleding mee en geen jas.  Het was best koud en er stond zoveel wind..... Lekker uitgewaaid dus.
Op de terugweg gingen de temperaturen steeds meer omhoog. Ik ging dus van 16 graden aan de kust tot 37 graden in Straatsburg. Iedereen liep te puffen, maar ik vond het wel lekker na die frisse storm! 
Wat is er in Straatsburg gebeurd?
Toen ik thuis kwam lag er dit nieuwe blad bij de post....enig!



En "monsieur en madame cygogne" ( meneer en mevrouw Ooievaar) hebben zich op het plein naast ons huis geïnstalleerd en zijn in blijde ....... afwachting......'



Ik ga donderdag weer naar de winkel kijken wat er voor nieuws binnen is gekomen... Wordt vervolgd
Groetjes en tot schrijfs
Paula

Geen opmerkingen: